اخبار و مطالب فناوران سپید پندار

اوپن ای آی وارد حوزه سخت افزار می شود
1404/03/02

اوپن ای آی وارد حوزه سخت افزار می شود

سپیدپندار دات کام: «سم آلتمن» مدیرعامل «اوپن ای آی» روز چهارشنبه به کارمندان خود گفت که محصول اصلی بعدی این شرکت، یک گجت پوشیدنی نخواهد بود.

ادامه
هوش مصنوعی دستیار همیشه فعال دندانپزشکان می شود
1404/03/02

هوش مصنوعی دستیار همیشه فعال دندانپزشکان می شود

به گزارش سپیدپندار دات کام هوش مصنوعی به کمک دندانپزشکان آمده و در ردیابی پوسیدگی زودهنگام به آنها کمک می کند.

ادامه
انقلاب خرید آنلاین با گوگل
1404/02/31

انقلاب خرید آنلاین با گوگل

به گزارش سپیدپندار دات کام حالت جدید هوش مصنوعی گوگل به کاربران این امکان را می دهد تا با آپلود کردن یک عکس از خود، لباس های فروشگاه ها را به صورت مجازی ب...

ادامه
وایمو گوگل و تسلا در نبرد تاکسی های روباتیک کالیفرنیا و تگزاس
1404/02/30

وایمو گوگل و تسلا در نبرد تاکسی های روباتیک کالیفرنیا و تگزاس

به گزارش سپیدپندار دات کام کمیسیون خدمات عمومی ایالت کالیفرنیا درخواست شرکت تاکسی روباتیک وایمو برای گسترش سرویس های تجاری آن را در منطقه تایید کرده است.

ادامه
آیا اپل می تواند از قرارداد پرسود با گوگل دل بکند؟
1404/02/29

آیا اپل می تواند از قرارداد پرسود با گوگل دل بکند؟

سپیدپندار دات کام: افراد مطلع می گویند که ناتوانی مداوم اپل در تسلط بر هوش مصنوعی، تهدیدی جدی برای سلطه آیفون و همچنین برنامه های آینده نگرانه این شرکت، ا...

ادامه
ادغام نانو و هوش مصنوعی، راهگشای تشخیص گازهای پیچیده
1404/02/28

ادغام نانو و هوش مصنوعی، راهگشای تشخیص گازهای پیچیده

سپیدپندار دات کام: پژوهشگران کره ای با ترکیب نانوحسگرهای قلع اکسید و الگوریتم های یادگیری عمیق، سامانه ای بسیار دقیق برای تشخیص گازها توسعه داده اند.

ادامه
اوپن ای آی از مرکز ارزیابی ایمنی رونمایی کرد
1404/02/27

اوپن ای آی از مرکز ارزیابی ایمنی رونمایی کرد

به گزارش سپیدپندار دات کام شرکت اوپن ای آی(OpenAI) که توسعه دهنده هوش مصنوعی مشهور ChatGPT است، یک مرکز ارزیابی ایمنی جدید راه اندازی کرده است که به طور م...

ادامه
ارتقای کارایی و تعامل در سازمان های مدرن با موتورهای هوش مصنوعی در پرتال های سازمانی
1404/02/26

ارتقای کارایی و تعامل در سازمان های مدرن با موتورهای هوش مصنوعی در پرتال های سازمانی

در عصر دیجیتال کنونی، سازمان‌ها به دنبال راهکارهای نوینی برای افزایش بهره‌وری، بهبود ارتباطات داخلی و ارتقای تجربه کاربری کارکنان خود هستند.

ادامه